K-popのすゝめ

韓国音楽という大海を泳ぎ出逢った素敵な曲を、意訳と併せて紹介します☺︎

【和訳】SAAY - SWEATY (ft. Crush)

 

천천히 더 가까워졌지
ゆっくりもっと近づいたよね

널 봤을 때 난 마치
君を見た時、私はまるで

어린 소녀 같았지
幼い少女みたいだったでしょ

서두를 것 없이 난 이미
急ぐこともなく私はすでに

수많은 여자들을 대신해 already
沢山の女に代わって

Woo hoo baby 내가 네 눈 안에 maybe
私が君の目の中に

U know 나란 존재 하나만으로도 꽉 차게
私って存在1人だけでいっぱいに

밤새 나란 행복을 줄게 꽉 차게
一晩中いっぱい幸せにしてあげる

※이대로 우리
このまま私たち

둘만의 party like 블랙홀
2人だけのブラーックボールのようなパーティー

더 설명하지 않아도 돼 U know we know oh
説明なくてもいい

※※I know what u want
네 모든 상상 속에선
君の全ての想像の中で

Let’s talk with with my body
I know that u want it

Slowly baby
Sweaty sweaty sweaty sweaty
U and me
Sweaty sweaty sweaty sweaty
Ooh ooh
Play me

Slowly slowly slowly baby
Sweaty sweaty sweaty baby

그래 나 천천히 가는 걸 좋아해
そう、俺はゆっくり行くのが好きなんだ

목적지 설정해 난 너 안에 너 안에 slowly
目的地設定でお前の中へゆっくりと

이건 막 달고 짜
これはとても甘塩っぱい

땀인지 꿀인지 아님
汗か蜂蜜か

Whipping cream
Your booty is like boomin
So beautiful
우리 둘
俺たち

Stop oh

※Repeat

※※Repeat

Take it easy
I’m the only one hope u know it baby
I know u already crush on me
Love
Rollin rolling baby
Love
Roll it roll it baby
Oh u found me at casual
Casual darkness
And I wanna call u my beautiful
Beautiful witness

※※Repeat